Sjajna ekipa realizovala je novi spot u jutjuberskoj kampanji za medijsku etiku, a za samo 24 sata zabeležio je 250.000 pregleda!
Ovaj video je urađen u okviru projekta „YouTube Ethics“ (Etika na Youtube) u saradnji sa Deutsche Welle Akademijom uz podršku Federalnog ministarstva za ekonomsku ko-operaciju i razvoj Nemačke.
Polaztnici IST Media školice su pohađali korisne korisne radionice o tome kako da se ponašaju na Youtube, a treneri su im bili, ni manje ni više, nego jedni od glavnih protagonista video kampanje, Vladimir Marković LoOney i Darko Radovac Dex. Video polaznika Matije Rakića možete pogledati u nastavku.
MUZIKA: Miloš Mijailović Papi Jaaz // muzika i anranžman papijaaz – https://www.instagram.com/papijaaz/ Ilija Kovačević Elijah // muzika elijah.________ – https://www.instagram.com/elijah.____… Đorđe Grgurović Grzi // mix i master brzigrzi – https://www.instagram.com/brzigrzi/
VIDEO: Vladimir Marković LoOney // režija i montaža looneybgd – https://www.instagram.com/looneybgd/ Branislav Pećaranin Bandži // direktor fotografije bandziana – https://www.instagram.com/bandziana/ Lidija Tomić // organizacija lididemoi – https://www.instagram.com/lididemoi/